torsdag 19 januari 2012

I ridhuset!

I dag åkte vi till ridhuset och red. Det började med att jag inte kom upp eftersom Edall vek undan bakdelen när jag gick upp på pallen ett antal gånger... Nåja efter att ha lagt undan spöt under sadeln så gick det bra. Jag lyckades att få honom att ta ut steget med frambenen i sidled men det var också allt. Jag blir helt ställd när jag ser mig själv i spegeln.. Stor och vinglig... Det är inte jag helt enkelt... Jag vägrar. Tur att jag börjat med naprapat, slutat med godis och sånt skit! Nu är det nya tag som gäller och sluta sätta upp för stora mål utan "bara" prova mig fram och se vad som händer och sluta värdera mig själv utan bara konstatera; Det funkade eller det funkade inte. Tack Janet för att du sporrar mig och inte jamsar. Då skulle jag ju inte kunna utvecklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar