tisdag 21 juni 2011

Ny runda på Edall

I kväll red jag ut tillsammans med Eddies ägare Janet. Vi red en för mig ny runda. Min kropp var lite stum tycker jag men kära Edall försökte följa mig i alla fall. Det blev mest skritta rakt fram förutom på en sträcka där vi travade sida vid sida. Janet coachade mig samtidigt för att få mig att få till de diagonala hjälperna. Jätteroligt! Vi ska ta en lektion framöver vilket jag ser mycket fram emot!

Vi har så givande diskussioner och jag lär mig väldigt mycket. Just nu är det lite av en centrifug i huvudet som väger nya och gamla idéer med varandra. Det skönaste är att jag gillar att vara den som inte vet. Det är befriande.

Nu ska jag börja stretcha och köra "yogaboll" några gånger i veckan. Jag vill få bättre stabilitet och rörlighet i kroppen. Edall och ridning är så kul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar